Klantenservice
dare me klantenservice
Inhoudsopgave
1 – Over dare me
2 – Persoonlijke gegevens
3 – Bestellingen
4 – Betalen
5 – Bezorging
6 – Ruilen & retouren
7 – Service & contact
1 – Over dare me
dare me helpt jullie aan een sterke, gezonde, leuke liefdesrelatie mét een spannend seksleven.
Dit doen we door jullie mee te nemen in onze dare me wereld met spannende en speelse momenten. Waarin jullie elkaar beter leren kennen en waar jullie elkaars fantasieën laten uitkomen.
dare me avonturen
Wij helpen jullie op weg met elke maand een nieuw dare me avontuur. Een box thuisbezorgd vol verrassingen en uitdagingen. Samen ontdekken jullie het wisselende avontuur tijdens jullie dare me moment.
Het dare me avontuur is hét avontuur waarin jullie een nieuwe dare me gaan ontdekken. Het moment dat jullie tijd voor elkaar maken en samen het nieuwe avontuur onthullen. Schenk dus iets lekkers in, steek je kaarsjes aan en trek beiden iets sexy aan. Dit is jullie dare me avontuur.
dare me wereld
Jullie kunnen in eerste instantie 3 avonturen ontdekken uit de dare me wereld. We nemen jullie mee in onze geheimen en ervaringen. Waar we van genieten. Waar we nog naar verlangen. En wat we jullie ook zo ontzettend gunnen.
PS. Onze aftelklok zet het dare me avontuur altijd op de laatste weekend van de maand. Kunnen jullie dan niet? Pak gerust een ander moment. Maar vergeet niet dat de maand erop alweer een nieuw avontuur wacht op jullie.
Versterken van jullie relatie
Bij dare me geloven we erin dat relaties goed onderhouden moeten worden. Dat het nooit voor lief genomen mag worden en dat je elkaar best eens mag verrassen. Intimiteit en erotiek zijn hier een belangrijk onderdeel van. Het gaat over gunnen – elkaars fantasieën doen uitkomen. Openheid en vertrouwen. Dichter naar elkaar groeien en jullie relatie ijzersterk maken.
Intimiteit & vertrouwen
Wees niet bang voor onprettige ervaringen. Het is een avontuur. Sta open voor elkaar. Maar vertrouw elkaar ook om aan te geven wat je wel en niet lekker vindt. En wat je wel wilt proberen. Voor jezelf én voor je partner. Het gaat om elkaar ontdekken en elkaar vertrouwen. Breng jullie liefde en intimiteit naar een dieper niveau.
Samenwerkingen
We werken graag samen met leuke mensen en bedrijven. Heb je een leuk voorstel? Stuur dan een mail naar info@dareme.nl. Bij interesse nemen we contact met je op!
2 – Persoonlijke gegevens
Vanzelfsprekend delen wij in geen enkel geval jouw persoonlijke gegevens met derden.
Inloggen account
Via bol.com.
Alleen in Nederland beschikbaar
Momenteel is dare me alleen in Nederland beschikbaar. We werken hard aan onze uitbreiding naar meerdere landen. Want zeg nou zelf: Dit wil je toch? 😉
Wachtwoord vergeten
Om jouw privacy te waarborgen hebben wij geen inzage in je inlog gegevens zoals je wachtwoord. Dit om jouw privacy te waarborgen. Je kunt je wachtwoord niet bij onze klantenservice opvragen.
Ben je je wachtwoord vergeten dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen in de ‘Mijn account’ pagina van bol.com.
Nadat je de gevraagde gegevens hebt ingevuld, krijg je automatisch een nieuw wachtwoord en instructies toegestuurd via e-mail. Let op deze e-mail kan in je spambox terecht komen.
Wijzigen accountgegevens
Je kunt je accountgegevens (naam, adres, betaalgegevens) wijzigen door in te loggen in je account bij bol.com en daar je profielgegevens bij te werken.
Ga naar ‘Accountgegevens’.
Verwijderen account
Via bol.com.
Afmelden nieuwsbrief
Jammer dat je jezelf wilt afmelden. Dit kan via de link onderaan de nieuwsbrief.
3 – Bestellingen
Bestelling wijzigen of annuleren
Het is vanwege een geautomatiseerde verwerking, niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Jouw bestelling wordt direct in ons systeem verwerkt en zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Heb je vragen over je bestelling, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Uiteraard behoud je het recht om je bestelling, in de meeste gevallen, binnen 14 dagen te mogen retourneren. Bekijk onze algemene voorwaarden waaronder je kunt retourneren.
Ontvangstbevestiging
Als je een online bestelling plaatst, krijg je hiervan binnen enkele minuten een bevestigingsmail op het mailadres dat je hebt opgegeven in je bestelling. Heb je langer dan 24 uur geleden online besteld en nog geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
4 – Betalen
Via bol.com.
Openstaande betaling
Op het moment dat je een openstaande betaling hebt, wordt er geen verrassingsbox geleverd. Zodra je betaling is voldaan versturen wij volgens afspraak de verrassingsbox. Je ontvangt deze dan eventueel later dan je gewend bent.
5 – Bezorging
Verzending
Op het moment dat jullie dare me avontuur wordt verzonden krijgen jullie mail.
Bezorging
Het laatste weekend van de maand horen jullie het dare me avontuur in huis te hebben. Wij versturen de avonturen 4 à 5 verzenddagen voor het laatste weekend. Hebben jullie na 3 werkdagen de box nog niet ontvangen, neem dan contact op. Dan zoeken wij uit waar jullie box is.
Ontvangst
Jullie dare me avontuur past niet door de brievenbus. Mochten er niemand thuis zijn, dan wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt of bij de buren bezorgd. Geen zorgen! We zorgen altijd voor discrete verpakkingen. Niemand zal weten dat het gaat om jullie dare me avontuur.
Nederland
Momenteel bezorgen wij alleen in Nederland.
6 – Ruilen & retouren
Hygiëne zegel
Erotiek is vaak erg persoonlijk en wij houden goed rekening met de hygiëne. Soms hebben onze producten een hygiëne zegel. Daarom is het niet altijd mogelijk iets te retourneren. Neem hiervoor eerst contact op. Dan lossen we samen het probleem op.
Terugsturen binnen 14 dagen
Bij aankoop op afstand (zoals via een webwinkel) geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Dit zogenoemde “herroepingsrecht” betekent dat je in principe alles wat je bij ons koopt, binnen 14 dagen (geteld vanaf de datum van ontvangst) zonder opgaaf van redenen kunt retourneren, waarna je het aankoopbedrag terugkrijgt. Voorwaarde is wel dat het artikel onbeschadigd en niet gebruikt is en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele, onbeschadigde verpakking met intacte hygiëne zegel (in ons geval de plakstrip van de verrassingsbox) retour gezonden wordt.
Uitzonderingen
In de Algemene Voorwaarden vind je bij Artikel 10 enkele uitzonderingen op het herroepingsrecht: Slips, kousen, sexy speeltjes, mondkapjes en andere artikelen bedoeld voor intiem lichamelijk gebruik, kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden indien de verpakking en/of verzegeling is verbroken.Artikelen die wij hebben laten maken volgens jouw specificaties (gepersonaliseerde artikelen) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht daar deze persoonlijk zijn van aardDVD’s en elektronische apparatuur (waaronder ook onze sextoys vallen) e.d met een verzegeling, kunnen als deze verpakking en/of verzegeling is verbroken, niet worden geretourneerd.
Defect
Het kan zijn dat er iets kapot is. Laat het ons zo snel mogelijk weten. Stuur het liefst een heldere omschrijving en foto mee van het defect. Gaat het om een fabrieksfout of is er iets kapot gegaan tijdens de verzending, dan zorgen wij voor een vervanging.
Retour zenden
Wil je iets retourneren, neem dan eerst contact op met onze customer service. Zij geven je meer informatie over het retouradres. De verzendkosten zijn voor de consument tenzij anders afgesproken.
Als je de retourzending overdraagt aan de vervoerder, ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit zorgvuldig! Zodra jouw retour verwerkt is, ontvang je een bevestiging via email. dare me is niet verantwoordelijk voor schade of het kwijtraken van de retour.
7 – Service & contact
Contactgegevens
Contact opnemen is alleen mogelijk via info@dareme.nl. We streven ernaar om binnen 3 werkdagen jullie mail te beantwoorden.
Kado geven
Gunnen jullie – net als wij – anderen ook de dare me pleziertjes, spelletjes en uitdagingen? Snappen we!
Klachten
Wij vinden een goede dienstverlening aan jou als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat dare me en/of de door jou bestelde artikelen niet voldoen aan je verwachtingen. Heb je een klacht? We lossen die graag samen op. Neem meteen contact op met één van onze medewerkers. Komen we er niet samen uit? Dan krijg je van ons een officieel klachtenformulier. Of bekijk onze algemene voorwaarden voor informatie.
Wij gaan serieus met klachten om. Heb je een klacht ingediend dan ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.